Stimate administrator sau proprietar,

 
Uitati tot ce stiati despre organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari!
Avem modificari importante privind aprobarea continutului-cadru al statutului asociatiei de proprietari si al regulamentului condominiului!

 
  Sunteti administrator sau presedinte al unei asociatii de proprietari?
  Sunteti contabil, jurist sau cenzor al unei astfel de asociatii?
  Sunteti programator si vreti sa concepeti ori sa actualizati un program informatic destinat asociatiilor de proprietari?
  Sau, pur si simplu, sunteti interesat de administrarea de imobile, ca posibila profesie (foarte profitabila) pentru dvs.?


Lucrarea pe stick Asociatiile de proprietari este unica in Romania si este, fara nicio exagerare, cea mai buna sursa de explicatii, comentarii si solutii legate de:


  • forward Drepturile si obligatiile proprietarilor
  • forward Asociatiile de chiriasi
  • forward Organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari (Adunarea generala, Comitetul executiv etc)
  • forward Atributiile, obligatiile si raspunderea presedintelui, cenzorului, administratorului etc
  • forward Contractarea si facturarea serviciilor de utilitati publice in condominii si ansambluri rezidentiale
  • forward Veniturile si cheltuielile asociatiilor de proprietari
 

Lucrarea Asociatiile de proprietari va furnizeaza informatii detaliate despre responsabilitatile dvs. in contextul celor mai recente modificari legislative, cu accent pe riscurile la care va expuneti in cazul in care nu aplicati corect legea.
 

Beneficiati de ajutorul specialistilor nostri! Lucrarea va arata clar:
 
  • cum sa va obtineti certificarile necesare
  • ce trebuie sa stiti despre conducerea contabilitatii asociatilor de proprietari
  • care sunt modelele registrelor si a formularelor de contabilitate
  • cum se inregistreaza facturile (cheltuielile si veniturile asociatiilor de proprietari)
  • ce trebuie sa stiti atunci cand se schimba administratorul, cu privire la documentele contabile
  • cum se completeaza statul de salarii lunar si ce obligatii fiscale se declara (ex. D112)
  • ce informatii contine lista de plata a cheltuielilor lunare si situatia soldurilor elementelor de de activ si pasiv
  • care sunt termenele legale pentru depunerea declaratiilor la Primarie + depunerea on-line
  • care sunt informatiile relevante care trebuie completate in fisa postului pentru anumiti salariati
  • care este procedura de infiintare, evindenta si termenele de inregistrare in REVISAL
  • care sunt formularele si declaratiile fiscale care trebuie intocmite in diferite situatii (inregistrare fiscala, modificari ulterioare, declaratii privind salariatii, cenzorii, declararea impozitului pe profit, s.a )
  • care sunt termenele legale pentru plata si depunerea declaratiilor fiscale

 
In fereastra de mai jos puteti citi cuprinsul lucrarii pentru a descoperi cat de mult va poate ajuta aceasta in activitatea dvs.
 

Atentie: Acest browser nu suporta fisiere PDF. Click aici pentru a downloada fisierul: Download cuprinsul lucrarii.


Lucrarea va explica inclusiv modificarile Codului fiscal referitoare la salariul minim pe economie din anul 2021, contributiile sociale obligatorii ale remuneratiilor platite de catre o asociatie de proprietari si alte informatii utile!

De ce va este aceasta lucrare atat de utila? Pentru cava explica in amanunt modalitatea in baza careia va desfasurati activitatea.

HAPPY DAY ASOCIATIILE DE PROPRIETARI
 
65% REDUCERE valabila AZI

70 lei + 5% tva (73.5 lei)


redus de la 200 lei + 5% TVA (210 lei)

 


Cu stima,
Codruta Tomsa
Divizia Fiscalitate Rentrop & Straton
Grup romano-german de informatii specializate

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.


Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna iulie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsele dorite:



Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.